Η χάραξη περνά μέσα από τους τόπους της καφέ αρκούδας
Η Κομισιόν μπλοκάρει τον Άξονα Κεντρικής Ελλάδας
Η Κομισιόν μπλοκάρει τον Άξονα Κεντρικής Ελλάδας
εφημερίδα ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
20/09/2010
http://img.protothema.gr/
Στον αέρα βρίσκεται όλη η χάραξη της σύμβασης παραχώρησης για τον άξονα Κεντρικής Ελλάδας που θα συνδέσει τη Στερεά Ελλάδα με την Εγνατία Οδό, καθώς η Κομισιόν αμφισβητεί πλήρως το σχεδιασμό του έργου για περιβαλλοντικούς λόγους.
Η περιοχή που θα διέλθει ο αυτοκινητόδρομος, αποτελεί οικοσύστημα ιδιαίτερης σημασίας, χαρακτηρίζεται ως τόπος αναπαραγωγής και ανάπαυσης της καφές αρκούδας ενώ το έργο, το οποίο εξακολουθεί να βρίσκεται στο σημείο μηδέν, θεωρείται ότι θα αποτελέσει απειλή και για την Κοιλάδα του Σπερχειού.
Υπάρχει ήδη κακό προηγούμενο καθώς η Κομισιόν έχει αποφανθεί αρνητικά για την χάραξη του αυτοκινητοδρόμου στον Καϊάφα, καταδεικνύοντας ότι η ΕΕ είναι πολύ αυστηρή σε έργα που διατρέχουν ευαίσθητες περιοχές.
Τα εμπόδια για τον οδικό άξονα Ε65 ( έχει αναλάβει η κοινοπραξία της ΓΕΚ-Τέρνα με Ισπανικές εταιρείες), επιβεβαίωσε την Παρασκευή στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών κ. Δημήτρης Ρέππας, απαντώντας σε επίκαιρη επερώτηση των βουλευτών της ΝΔ σχετικά με την πρόοδο και την πορεία των συμβάσεων παραχώρησης.
Ο κ. Ρέππας, με την ευκολία που του παρέχει η ανωριμότητα των περισσότερων δημόσιων έργων που παρέλαβε από την προηγούμενη κυβέρνηση, παρουσίασε τη ζοφερή πλευρά τους, η οποία καθιστά εξαιρετικά κρίσιμη και προβληματική την πορεία τους. Απαλλοτριώσεις που έχουν βαλτώσει, απανωτές προσφυγές στο ΣτΕ και την ΕΕ που οδηγούν σε αλλαγές χάραξης και προϊδεάζουν για ένα νέο κύκλο καθυστερήσεων.
..............................................................................................................
Η περιοχή που θα διέλθει ο αυτοκινητόδρομος, αποτελεί οικοσύστημα ιδιαίτερης σημασίας, χαρακτηρίζεται ως τόπος αναπαραγωγής και ανάπαυσης της καφές αρκούδας ενώ το έργο, το οποίο εξακολουθεί να βρίσκεται στο σημείο μηδέν, θεωρείται ότι θα αποτελέσει απειλή και για την Κοιλάδα του Σπερχειού.
Υπάρχει ήδη κακό προηγούμενο καθώς η Κομισιόν έχει αποφανθεί αρνητικά για την χάραξη του αυτοκινητοδρόμου στον Καϊάφα, καταδεικνύοντας ότι η ΕΕ είναι πολύ αυστηρή σε έργα που διατρέχουν ευαίσθητες περιοχές.
Τα εμπόδια για τον οδικό άξονα Ε65 ( έχει αναλάβει η κοινοπραξία της ΓΕΚ-Τέρνα με Ισπανικές εταιρείες), επιβεβαίωσε την Παρασκευή στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών κ. Δημήτρης Ρέππας, απαντώντας σε επίκαιρη επερώτηση των βουλευτών της ΝΔ σχετικά με την πρόοδο και την πορεία των συμβάσεων παραχώρησης.
Ο κ. Ρέππας, με την ευκολία που του παρέχει η ανωριμότητα των περισσότερων δημόσιων έργων που παρέλαβε από την προηγούμενη κυβέρνηση, παρουσίασε τη ζοφερή πλευρά τους, η οποία καθιστά εξαιρετικά κρίσιμη και προβληματική την πορεία τους. Απαλλοτριώσεις που έχουν βαλτώσει, απανωτές προσφυγές στο ΣτΕ και την ΕΕ που οδηγούν σε αλλαγές χάραξης και προϊδεάζουν για ένα νέο κύκλο καθυστερήσεων.
..............................................................................................................
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου